2012/06/20

Sataa

e g a c b f d Moooi! Mun alkuviikko on menny kivasti, oon käyny taluttelemassa naapureiden koiria ja hengaillu Roopen ja sen Kiinasta Suomeen tulleen kaverin Hanleyn kanssa, joka ei osaa sanoo suomeks muutaku "olet kaunis", "aijaa", "vittu", ja "toi toi" koska mä kuulemma aina sanon noin ku puhun?? Eilen me käytiin Suomenlinnassa ja oltiin illalla grillailemassa 6 poikaa ja minä. Nyt mä oon kotona ihan pirteenä, kun taas Merica on pyöriny umpiunessa tossa mun sängyllä jo tunnin.. Hassuu et ihan kohta on jo juhannus ja sunnuntaina me lähetäänki jo Sannan kanssa Skotlantiin! Pelottavaa miten paljon tätäki kesää on jo kulunu :-( Tää on muuten eka juhannus ikinä, jonka aijon viettää Helsingissä. Mitä suunnitelmia teillä on?

25 kommenttia:

Paulina kirjoitti...

wow oot taas super kaunis!(:

Ina kirjoitti...

Ihanat noi sun pisamat!! <3 Ja itse oon nyt viidennettä vuotta sattumoisin ulkomailla jussin aikaan, en meinaa ees muistaa miten tätä keskikesän ryyppyjuhlaa juhlittiinkaan.. x) toivot. siellä ois hyvä sää nyt viikonlopuksi! :)

hennäv kirjoitti...

Voi ku kivat meikit, sopii sulle hyvi! Mä meen juhannuksena yleensä kavereitten kaa johki leirintäalueelle, tänä vuonna Hankoo. Hauskaa juhannust:)

Linda kirjoitti...

Toi eka kuva on lumoava :)

Amanda kirjoitti...

oot upee!!

Leena kirjoitti...

Sä oot oikeesti joku upein!!! ouu ♥

Anonyymi kirjoitti...

vitsi et oot kaunis !! :) oon jo pidemmän aikaa lueskellu tät sun blogii ja sul on aivan ihanii vaatteit ♥__♥ voisitko pliiis tehä huonepostauksen ?? :p

sonja kirjoitti...

oooh! mitä sä skotlannissa tai te:--)

paula kirjoitti...

Paulina: kiiitos ihana:)

Ina: hih kiitti<3 ja oi mäki haluun ulkomaille!! hyvää matkaa sulle :)

Hennäv: kiitos paljon! :) ja meki meinattii itseasias lähtee hankoo torstaina mut ei sit mennäkkää :D pitäkää kiva juhannus!!

Linda: apua kiitos! :)

Amanda: samat sanat <3

Leena: höpöhöpö <3 sulta tulee aina niin kivoja kommentteja, kiiitos :)

Ano: voi kiitos paljon!! :) ja oon itseasias tehny sellasen jo, en nyt voi linkittää ku oon puhelimella mut se löytyy tuolt helmikuun postauksista otsikolla "Mun huone" ja se on toka postaus siinä kuussa :)

paula kirjoitti...

Sonja: heheee 8) me mennää vaa syömää ja shoppailee ja kuvailee sinne viideks päiväks! Löydettii aika halvat lennot nii päätettii sit vaa lähtee

jenna kirjoitti...

sä olet niin kaunis :)

Lotta kirjoitti...

Paulaaaaaa... ♥

heli kirjoitti...

Voi eii oot kans yks täydellisyys!! :-) mun juhannus menee varmaa yksin kotona kun kaverit lähtee ryyppyreissulle! ei siinä onhan tähän jo totuttu.. Mut hei! asianihan oli siis että ois tosi kiva jos tekisit videopostauksen ku olis kiva kuulla sun ääni :)

laura kirjoitti...

sun silmät on niin ihanan väriset oivoi !! :-)

sofi kirjoitti...

oot kyl löytäny niin sulle sopivan vaate- ja meikkityylin:) oot aivan älyttömän kaunis ja rakastan sun pisamia♥(8

Anonyymi kirjoitti...

oot kyllä tositosi paljon muuttunu jersey ajoista!

nooris kirjoitti...

kivoja kuvia! sulla on ihan älyttömän nätit silmät:)

siiri kirjoitti...

Minne päin skotlantia meette ? :-)

paula kirjoitti...

jenna: ihana kiitti :)

lotta: haha lottaaaa ♥♥

heli: höpöhöpö! :) ja apuaa voishan sitä ehkä tehäkki ku sitä on pyydetty aika monta kertaa :D mut en vaa yhtään tiiä mistä puhuisin siinä..

laura: kiitti! :)

sofi: ihana kommentti, kiitos!! :)

ano: kuka sä oot? ja kukapa ei kahessa vuodessa muuttuis.. :)

nooris: hihii kiitos :)

siiri: edinburghiin!

MAIKKU kirjoitti...

paula mua itkettää haluun kauhavalle :c mälsää ps et vastannu ku soitin!!!!11

paula kirjoitti...

Heinäkuussa mennään!! ♥ ♥

Anonyymi kirjoitti...

uu mitä kuvii ! UPEITA! :) ja nyt sul on ihanat kulmakarvat, pidä noi ;)

paula kirjoitti...

Voi kiitos paljon ja kiva et tykkäät! :)

Annika kirjoitti...

Oih tosi kauniita kuvia susta taas! Oot luonnollisen kaunis ja erikoisen näköinen, mikä on todella hyvä asia :) Upea ulkonäkö ja vaikutat sydämmelliseltä ja mukavalta luonteeltas, joten jatka samaan malliin :) mitä tuo huulipuna muuten on?

paula kirjoitti...

Vooi ihana!! Kiitos älyttömästi, tämmöset ilahduttaa niiin paljon :) toi on jotain lancomen kirkkaanpunasta huulipunaa, en muista sävyä ku se on kulunu siitä putkilosta pois ku toi on niin vanha :D oot ihana<3