2012/04/17

Kyl me tästäki selvitään

f
a
c
d
g
e
b
k
ij
h

Näitä kuvia on ollu mun blogissa aikasemminki, mutta ajattelin nyt laittaa uudestaan koska mulle tulee näistä niin hyvä fiilis. Toi oli ihana päivä, kävin aamulla kampaajalla vetämässä hiukset oransseiks ja sen jälkeen me hengailtiin koko päivä Petralla näiden mun ihanien tyttöjen kanssa. Juteltiin kuinka me tullaan pärjäämään sillon ku osa noista lähtee vaihtoon, ja nyt siihen on enää pari hassua kuukautta kun ne tulee jo takasin? Aika on taas juossu ja lujaa :-)

Oon ollu eilen ja tänään 39 asteen kuumeessa ja maannu yhteensä noin 35 tuntia sängyssä. Eilen mä en pystyny pääkivun takia edes istumaan mut nyt tää näyttää onnistuvan jo iha hyvin, joten oli pakko tulla postaamaan heti ku ei mulla pahemmin muutakaan tekemistä oo :-D Katoin viime yönä Titanicin ja olin kunnon vesiputous vielä puol tuntia sen jälkeenki. En muista ees millon olisin viimeks itkeny niin paljon.. Hehee mutta joo, voisin nyt mennä yrittämään jos saisin nukuttua kuudennet päikkärit tänään, koska mähän muuten olen menossa kouluun huomenna!!

12 kommenttia:

maria kirjoitti...

tosi kivoi kuvii, tulee tosi kesäinen fiilis:)

Leena kirjoitti...

Aivan ihania kuvia!! ♥

Amanda kirjoitti...

luulin et nää on nyt otettui ja meinasin kirjottaa et AA ihanan kesäsii XD sit rupesin miettii et kui kaikki on noi ruskeit ja luin tekstin...
haha :D mut kivoi kuvia!

Kaisa kirjoitti...

sama juttu ton titanicin kanssa, ainoo vaa et pillitin siel elokuvateatteris... :D

paula kirjoitti...

maria: mm niimpä <3 kiitos!!

leena: kiitoos :)

amanda: haha oliskin!! noo ei enää kauaa ni on kesä taas <3 kiitos söpö!

kaisa: haha voieii :D ehkä iha hyvä vaan et mä en menny kattoo sitä leffateatteriin ..

Ilona kirjoitti...

Voi, ihana postaus! kesä tulee jooooo

paula kirjoitti...

ilona: sanoppa muuta!! :) mut kiitos <3

pinja kirjoitti...

Aah sä olet kyllä mun kanssa iänikuinen POTILAS oot kans aina kipeenä, niinku mäkin (tälläkin hetkellä) paranemisia sulle :D! <3 ja kivoja kuviaaaa :)

Anonyymi kirjoitti...

hei kyselen ihan uteliaisuudestani,et ootko jossain töissä? : >

paula kirjoitti...

pinja: jooo älä muuta sano !! ärsyttävää :D kiitos ja paranemisia sullekin <3

ano: en oo tällä hetkellä missään :)

Anonyymi kirjoitti...

WOUWOU tsekkaa mun käden väri 6 kuvas toho mä tähtään !
rakkaudella petra <3

paula kirjoitti...

petra: joo älä sä olit kyl iha sika ruskee kesäl, ku jotai summer up kuviiki kattoo :D oi kesä <3